După obişnuitul început se zic Condacele şi Icoasele
Condacul 1:
Apărătoare Doamnă, pentru biruinţă mulţumiri, izbăvindu-ne din nevoi, aducem ţie, Născătoare de Dumnezeu, noi, robii tăi. Ci, ca ceea ce ne-ai dăruit nouă icoana în care chipul tău şi al Pruncului tău s-au zugrăvit prin minune dumnezeiască, slobozeşte-ne din toate nevoile, ca să-ţi cântăm ţie: Bucură-te, Născătoare de Dumnezeu Fecioară, ocrotitoarea creștinilor!
Icosul 1:
Îngerii, arhanghelii şi soborul cuvioşilor athoniţi cu mare cinste te-au lăudat, Născătoare de Dumnezeu. Pe aceștia prooroceşte i-a văzut Cuviosul Marcu, ucenicul Sfântului Grigorie Sinaitul, iar palatele tale de aur pe care le văzuse în părţile Viglei, au închipuit Schitul Prodromului care s-a ridicat mai apoi în acel loc. Şi prin venirea icoanei tale făcătoare de minuni Prodromiţa, adică Înaintemergătoarea, ni l-ai arătat grădină a binecuvântărilor tale, pentru care îţi zicem cu mare glas: Bucură-te, că Prodromiţă eşti cu dreptate numită, Bucură-te, a schitului înaintemergătoare smerită, Bucură-te, roadă pe care Sfântul Munte o a cules, Bucură-te, al Schitului Prodromu chivot ales, Bucură-te, egumenă care cu grijă sufletele în obştea ta le aduni, Bucură-te, că spre trezirea din patimi ca o trâmbiţă de aur suni, Bucură-te, că în icoană te schimbi la faţă, pe privitori uimind, Bucură-te, că uneori chipul ţi se întunecă, mustrător devenind, Bucură-te, că icoana ta la praznice strălucitoare devine, Bucură-te, că închinătorii credincioşi sunt binecuvântași de tine, Bucură-te, că faţa ta cea preafrumoasă ni s-a descoperit, Bucură-te, că şi chipul Pruncului tău prin minune a fost zugrăvit,
Bucură-te, Născătoare de Dumnezeu Fecioară, ocrotitoarea creștinilor!
Condacul al 2-lea:
Vrând stareţul Nifon să dobândească o icoană făcătoare de minuni pentru Schitul românesc Prodromu, a căutat un iconar evlavios care să picteze cu rugăciune și cu post, şi bucurându-se că a aflat în Iași un zugrav râvnitor, I-a cântat lui Dumnezeu: Aliluia!
Icosul al 2-lea:
Întristându-se părinţii Nifon şi Nectarie că iconarul nu reuşea să isprăvească de zugrăvit icoana ta, pe neaşteptate au fost chemaţi: „Să trimiteţi degrabă să ia sfânta icoană, care singură s-a zugrăvit, căci lume multă s-a adunat privind la minunea ce s-a săvârșit". Şi pentru aceasta îţi zicem așa: Bucură-te, că sfintele feţe din icoană prin minune s-au zugrăvit, Bucură-te, că osteneala şi nevoinţa iconarului i-ai răsplătit, Bucură-te, că, neterminând să picteze icoana, a aflat-o desăvârşită, Bucură-te, că de lucrarea ta mintea noastră este covârşită, Bucură-te, ceea ce n-ai învăţat pe nimeni în ce chip a fost, Bucură-te, că tuturor necăjiților te faci adăpost, Bucură-te, că iconarul a scris minunea care s-a întâmplat, Bucură-te, că mărturia lui până astăzi ni s-a păstrat, Bucură-te, că de cuvintele sale credincioşii nu s-au îndoit, Bucură-te, că multă lume să se închine la icoană a venit, Bucură-te, lumină, a starețului Nifon sfântă dorire, Bucură-te, a nădejdii sale neclintită răsplătire, Bucură-te, Născătoare de Dumnezeu Fecioară, ocrotitoarea creștinilor!
Condacul al 3-lea:
Precum s-a mirat Sfântul Alipie de la Pecerska când în chilia sa a venit îngerul şi a pictat în chip minunat icoana Adormirii Maicii Domnului, aşa s-a mirat şi iconarul Iordache Nicolau văzând cum chipul Maicii Domnului şi cel al Fiului ei, pe care nu le terminase, fuseseră zugrăvite nu de mână omenească, şi uimindu-se I-a cântat lui Dumnezeu: Aliluia!
Icosul al 3-lea:
Auzind Mitropolitul Moldovei marea minune care se făcuse în Iaşi, a venit cu preoţii să ţi se închine cu evlavie şi a mărturisit: „Cu adevărat, mare dar ne-a dăruit Maica Domnului prin această minunată şi slăvită icoană a sa", şi pentru aceasta cu mulţumire cântăm ţie: Bucură-te, că izvor de apă vie te-ai arătat, Bucură-te, că boierul pentru fiul său care zăcea ţi s-a rugat, Bucură-te, că bolnavul luând agheasmă s-a vindecat, Bucură-te, că fiul împreună cu tatăl său ţi s-au închinat, Bucură-te, că și pe lepros l-ai tămăduit când agheasma a băut, Bucură-te, că îndată lepra de pe el ca nişte solzi a căzut, Bucură-te, că omul care avea albeaţă pe ochi vedere a dobândit, Bucură-te, că şirul tămăduirilor tale nici până astăzi nu s-a oprit, Bucură-te, că pe cei părăsiţi de doctori din paturi îi ridici, Bucură-te, că neputinţele noastre cu prisos de har le vindeci, Bucură-te, luminarea preoţilor şi cinstea ierarhilor, Bucură-te, că îi înţelepţeşti pe urmaşii apostolilor, Bucură-te, Născătoare de Dumnezeu Fecioară, ocrotitoarea creștinilor!
Condacul al 4-lea:
Neputând părinţii să scrie mulțimea minunilor tale pe care le văzuseră săvârșite, pentru că erau covârşiţi de credincioşii care le cereau să se roage pentru ei, au mărturisit însă noianul minunilor cu glas de bucurie, şi, pregătindu-se de călătoria spre Sfântul Munte Athos, I-au cântat lui Dumnezeu: Aliluia!
Icosul al 4-lea:
Mult au avut de mers părinţii prodromiţi, dar multe au fost şi minunile tale, Născătoare de Dumnezeu, că în fiecare oraş în care a ajuns icoana Prodromița, poporul a venit să ţi se închine cu credinţă, şi cei care au primit ajutor în nevoile lor au devenit apostoli ai harului tău, cântându-ţi unele ca acestea: Bucură-te, bucuria noastră, nădejde neînfruntată, Bucură-te, că celor ce te cinstesc le găteşti răsplată, Bucură-te, că împreună cu icoana ta ai călătorit, Bucură-te, că la fiecare popas semnele tale au strălucit, Bucură-te, că după plecarea icoanei ele nu se împuţinau, Bucură-te, că în minţile oamenilor minunile vii rămâneau, Bucură-te, că celor trudiţi şi împovăraţi le eşti apărătoare, Bucură-te, că de duşmanii văzuţi şi nevăzuţi le eşti izbăvitoare, Bucură-te, că ai surpat jugul minciunii şi năvălirea diavolilor, Bucură-te, roabă aleasă a Domnului şi stăpână a tuturor, Bucură-te, Fecioară, a Împărăţiei Cerurilor podoabă, Bucură-te, pecete a inimilor noastre alinătoare degrabă, Bucură-te, Născătoare de Dumnezeu Fecioară, ocrotitoarea creștinilor!
Condacul al 5-lea:
S-a mâhnit femeia cea bolnavă că nu putea să meargă să se închine icoanei care izvora tămăduiri, dar Fecioara preaslăvită i s-a arătat în vis, poruncindu-i să se scoale degrabă şi să meargă să ia binecuvântarea multdorită. Şi, pornind la drum, îndată s-a aflat desăvârşit sănătoasă, pentru care I-a cântat lui Dumnezeu: Aliluia!
Icosul al 5-lea:
Tămăduindu-se femeia cea bolnavă, nu s-a lenevit să meargă să se închine sfintei tale icoane Prodromița, vrând să mărturisească tuturor că se vindecase. Și ajungând la icoana ta, a dat mărturie că o văzuse de mai înainte în vis şi a vestit mulţimii cum a dobândit tămăduire, iar preoţii şi credincioşii ţi-au cântat: Bucură-te, ceea ce credinţa femeii bolnave o ai răsplătit, Bucură-te, că în mod minunat prin în vis i-ai descoperit, Bucură-te, că prin icoana ta multe şi felurite minuni ai săvârşit, Bucură-te, că în casa învăţătorului puţin-credincios să fie dusă nu ai primit, Bucură-te, că el de două ori a trimis trăsura după odor, dar nu a fost miluit, Bucură-te, că mai potrivit să vină închinătorul la icoană s-a socotit, Bucură-te, că a treia oară trimiţând acela trăsura s-a arătat minunea ta, Bucură-te, că oricât s-au străduit părinţii nu au reuşit să ia icoana, Bucură-te, că până la trăsură patru oameni cu greu să o ducă au putut, Bucură-te, că împotrivirea ta din rânduială dumnezeiască s-a făcut, Bucură-te, că înțelegând puterea ta oamenii s-au spăimântat, Bucură-te, că l-ai smerit pe învăţătorul cel cu suflet întunecat, Bucură-te, Născătoare de Dumnezeu Fecioară, ocrotitoarea creștinilor!
Condacul al 6-lea:
În biserica Sfinţilor Împăraţi din Galaţi, zugravul care nu credea că icoana a fost pictată prin minune dumnezeiască a început a-i batjocori pe creştinii care se închinau la aceasta, dar s-a îngrozit când a văzut-o pe Maica Domnului privindu-l cu asprime din icoană, şi, pocăindu-se, I-a cântat lui Dumnezeu: Aliluia!
Icosul al 6-lea:
Nimeni să nu se îndoiască, nimeni să nu fie necredincios minunii dumnezeieşti, ca să nu îşi agonisească osândă, ci toţi să îi cânte cu veselie Maicii lui Dumnezeu, nădăjduind că vor primi luminarea minţii şi întărire în credinţă cu cântări ca acestea: Bucură-te, că risipind cursele diavoleşti agonisim mult folos, Bucură-te, că nu ai răbdat hulele zugravului celui necredincios, Bucură-te, că prin schimbarea feţei tale din icoană l-ai mustrat, Bucură-te, că pricepându-şi greşeala minunii tale s-a închinat , Bucură-te, că nu i-ai îngăduit să răspândească îndoiala în popor, Bucură-te, că ai venit în apărarea creștinilor, Bucură-te, că din îndreptarea sa şi alţii s-au folosit, Bucură-te, că nu pierderea, ci înţelepţirea lui ai dorit, Bucură-te, a hulitorilor chemare la pocăinţă, Bucură-te, a binecredincioşilor slăvită biruinţă, Bucură-te, că celor ispitiţi de necredinţă le ajuţi, Bucură-te, că cei ce vestesc minunile tale îţi sunt bineplăcuţi, Bucură-te, Născătoare de Dumnezeu Fecioară, ocrotitoarea creștinilor!
Condacul al 7-lea:
Pentru a lua averea hangiului răposat, sluga cea vicleană a încercat să o omoare pe văduva evreică, şi i-a pregătit spânzurătoarea, dar femeia şi-a adus aminte de vestea minunilor Prodromiţei şi rugându-se a făgăduit că, dacă va rămâne în viaţă, se va boteza împreună cu toţi cei din casa ei, şi Îi va cânta lui Dumnezeu cu mulţumire: Aliluia!
Icosul al 7-lea:
Pregătind laţul pentru femeie, fără să vrea sluga cea netrebnică s-a spânzurat pe sine, iar evreica a văzut lucrarea Maicii lui Dumnezeu şi a crezut cu toţi cei din casa ei, făcându-se pildă de îndreptare pentru păgâni şi necredincioşi. Iar prin Sfântul Botez a intrat în Biserica lui Hristos, pentru care îți cântăm așa: Bucură-te, că vestea minunilor tale pretutindeni s-a răspândit, Bucură-te, că la necaz văduva hangiului de acestea şi-a amintit, Bucură-te, că ai primit rugăciunea ei cea deznădăjduită, Bucură-te, că ai mijlocit să primească credința cea desăvârșită, Bucură-te, că viaţa i-ai salvat în ceasul de pe urmă, Bucură-te, că prin tine a intrat în a lui Hristos turmă, Bucură-te, că împreună cu copiii ei a primit botezul creștin, Bucură-te, că peste casa ei a strălucit Harul divin, Bucură-te, că dreapta credinţă prin tine se întăreşte, Bucură-te, că gura păgânilor ce nu se închină icoanei tale amuţeşte, Bucură-te, spre Biserica lui Hristos far călăuzitor, Bucură-te, ceea ce calci şerpii rătăcirilor şi eresurilor, Bucură-te, Născătoare de Dumnezeu Fecioară, ocrotitoarea creștinilor!
Condacul al 8-lea:
Din rânduială dumnezeiască a venit icoana ta la Schitul românesc Prodromu, pentru că domnitorul Moldovei voia să păstreze icoana în ţara în care s-a făcut minunea, dar Maica Domnului a adus-o în grădina ei duhovnicească, călăuzindu-i pe părinţi de-a lungul drumului, şi arătând puterea ei de adevărată Prodromiță, pentru care îi cântăm lui Dumnezeu: Aliluia!
Icosul al 8-lea:
Ai binecuvântat prin venirea ta schitul athonit şi, aşezând icoana Prodromiței nu departe de icoana făcătoare de minuni a Sfântului Botezător, i-ai acoperit cu sfântul tău acoperământ pe toţi cei ce au venit să se închine ţie, monahi, preoţi, ierarhi şi mireni de toate neamurile, pentru care îţi cântăm: Bucură-te, că schitul românesc l-ai umplut de binecuvântare, Bucură-te, că obştile athonite cinstesc icoanele tale de minuni făcătoare, Bucură-te, că din numele date icoanelor tale cunoaştem lucrarea lor, Bucură-te, că prin icoana Portăriţa eşti Poartă a mănăstirii iviriților, Bucură-te, că icoana Dulcea sărutare e cununa Filotheiului, Bucură-te, că eşti Călăuzitoarea obştii Xenofontului, Bucură-te, Împărăteasa tuturor, lauda Vatopedului, Bucură-te, grabnică ajutătoare a închinătorilor Dochiarului, Bucură-te, că în icoana de la Hilandar semnul milostivirii tale e vădit, Bucură-te, a Marii Lavre podoabă, că Sfântul Ioan Cucuzel glasul ţi l-a auzit, Bucură-te, că în faţa icoanei ţi-au cerut ajutor stareţii Pantocratorului, Bucură-te, Maică a Luminii și comoară a Prodromului, Bucură-te, Născătoare de Dumnezeu Fecioară, ocrotitoarea creștinilor!
Condacul al 9-lea:
Zăcând de trei săptămâni topit de boală şi nemâncat, ca dintr-un somn s-a trezit schimonahul Inochentie când icoana Prodromiţa a fost adusă în schit şi, cerând să fie dus în faţa ei, s-a rugat cu zdrobire de inimă, cântându-I Domnului: Aliluia!
Icosul al 9-lea:
„Maica lui Dumnezeu, dacă îmi este de folos să mai trăiesc, însănătoşeşte-mă, iar dacă nu, fie voia ta", s-a rugat părintele Inochentie şi, întorcându-se cu bucurie la chilia sa, după un ceas a trecut la cele veşnice. Şi noi, învăţându-ne de la el să ne punem toată nădejdea în Dumnezeu şi în puterea rugăciunilor tale, îţi zicem cu umilinţă: Bucură-te, că schimnicului i-ai ascultat cererile, Bucură-te, că degrabă i-au încetat suferinţele, Bucură-te, că plin de bucurie Sfintele Taine a primit, Bucură-te, că având sufletul împăcat s-a săvârşit, Bucură-te, că voia noastră să o lepădăm ne-ai învăţat, Bucură-te, că evlavioşii tăi robi au sfârşit binecuvântat, Bucură-te, că prin tine de moartea năprasnică suntem feriţi, Bucură-te, că pe tine te-au cinstit părinţii întru Domnul adormiţi, Bucură-te, că dascăl al cugetării la moarte pe tine te dobândim, Bucură-te, că, pregătindu-ne de moarte, în Domnul Hristos trăim, Bucură-te, a cărţilor Cuvioşilor Părinţi tainică tâlcuire, Bucură-te, a treptelor căii împărăteşti propovăduire, Bucură-te, Născătoare de Dumnezeu Fecioară, ocrotitoarea creștinilor!
Condacul al 10-lea:
Crezând minţii sale şi lepădând ascultarea, monahul Serghie a căzut în înşelare, iar prin arătarea drăcească s-a îmbolnăvit, zăcând ca un mort, şi abia după trei zile s-a sculat, slăbit fiind şi rămânând fără auz. Dar, aducându-l părinţii la icoana făcătoare de minuni Prodromița, îndată s-a tămăduit de surzenie, şi atunci toată obştea I-a cântat Domnului într-un glas: Aliluia!
Icosul al 10-lea:
Ascultătoare a Fiului tău ai fost, Născătoare de Dumnezeu, şi pe calea smereniei i-ai călăuzit pe monahi, cerându-le ascultare de povăţuitorii lor duhovnicești. Izbăveşte-i de înşelări şi de ispite pe monahii şi pe mirenii iubitori de nevoinţă, ca să îţi cânte ţie aşa: Bucură-te, că părinţii au nădăjduit că monahul Serghie va fi tămăduit, Bucură-te, că de surzenie l-ai scăpat şi de mândrie l-ai izbăvit, Bucură-te, că, pătimind el pentru mândrie, nu l-ai lepădat de la faţa ta, Bucură-te, că, ridicându-se din iadul înşelării, şi-a înţeles greşeala, Bucură-te, că prin suferinţe a înţeles osânda neascultării, Bucură-te, învăţătoare a smereniei şi Maică a îndurării, Bucură-te, a celor apăsaţi de ispitele alinare, Bucură-te, a celor legaţi de lanţurile diavolului dezlegare, Bucură-te, că meşterul care se îndrăcise a fost izbăvit de duhul care îl muncea, Bucură-te, că în faţa icoanei tale i s-au citit rugăciuni şi el a simţit mijlocirea ta, Bucură-te, că pe Cuviosul Nectarie protopsaltul din ispita vrășmașului l-ai scăpat, Bucură-te, că văzându-te cel numit privighetoarea Muntelui Athos ţi s-a închinat, Bucură-te, Născătoare de Dumnezeu Fecioară, ocrotitoarea creștinilor!
Condacul al 11-lea:
Mergând părinţii să prindă peşte pentru praznicul icoanei Prodromița, unul din ei a zis cu îndrăzneală: „Dacă icoana aceasta s-a zugrăvit prin minune, apoi să facă să se prindă peşte pentru sărbătoarea ei", dar văzând mulţimea peştilor prinşi în mreje a lepădat îndoiala şi I-a cântat lui Dumnezeu: Aliluia!
Icosul al 11-lea:
Credem mijlocirii tale, Maică Sfântă, că aşa cum ai purtat de grijă praznicului tău, aşa porţi de grijă şi acum, dând cele de trebuinţă nu numai monahilor, ci şi mirenilor care se roagă ţie cu credinţă: Bucură-te, că peştii de la praznic milostivirea ta au vădit, Bucură-te, că mulţimea darurilor tale o au închipuit, Bucură-te, a flămânzilor îndestulătoare, Bucură-te, a lipsurilor noastre grabnică curmare, Bucură-te, mângâiere a celor aflaţi în nevoi, Bucură-te, îmbrăcăminte şi acoperământ celor goi, Bucură-te, cunună a celor care duc crucea necazurilor, Bucură-te, încurajare a celor aflaţi la capătul puterilor, Bucură-te, că ne înveţi să rânduim toate cu chibzuinţă, Bucură-te, că sărmanilor le dai cele de trebuinţă, Bucură-te, iconoamă a schiturilor şi a mănăstirilor, Bucură-te, chivernisitoare a caselor creştinilor, Bucură-te, Născătoare de Dumnezeu Fecioară, ocrotitoarea creștinilor!
Condacul al 12-lea:
Pictându-se în Muntele Athos mai multe icoane după izvodul cel vechi al Prodromiței, cu evlavie au fost aduse în România spre mîngâierea monahilor și a credincioșilor evlavioși care se închină cu smerenie Chipului Tău cel Preafrumos cântând lui Dumnezeu: Aliluia!
Icosul al 12-lea:
Nu numai icoana Prodromiţei din Sfântul Munte a primit dar dumnezeiesc, dar şi cele făcute după izvodul ei, spre bucuria credincioşilor. Şi vestea despre ele s-a răspândit în tot pământul românesc, şi chiar în casele creştinilor au fost aşezate cu evlavie icoanele Maicii Domnului Prodromița, căreia mulţimile îi aduc laude ca acestea: Bucură-te, binecuvântată Maică a drept-credincioşilor, Bucură-te, că minunile tale se vestesc tuturor, Bucură-te, predanie scumpă a rugăciunii şi nevoinţei, Bucură-te, praznic neîncetat, candelă nestinsă a credinţei, Bucură-te, a celor ce aleargă la tine nădejde neruşinată, Bucură-te, ceresc omofor şi milostivire neîmpuţinată, Bucură-te, frumuseţe de nespus şi a sufletului dulceaţă, Bucură-te, rug aprins care încălzeşti inimile de gheaţă, Bucură-te, pridvor al Împărăţiei Cereşti, Bucură-te, scară a darurilor dumnezeieşti, Bucură-te, pregustare a bucuriilor mult râvnite, Bucură-te, Împărăteasă a bisericilor athonite, Bucură-te, Născătoare de Dumnezeu Fecioară, ocrotitoarea creștinilor!
Condacul al 13-lea:
O, Maică Preacurată, ocroteşte-i pe toţi cei care cu rugăciuni de laudă împodobesc icoana ta, prodromiţilor arată-le calea mântuirii, pe închinători acoperă-i cu harul tău, pe creștinii evlavioși ce aleargă cu credință spre icoană ajută-i şi casele lor fereştele de relele întâmplări, ca să Îi cânte împreună cu tine Dumnezeului celui Viu: Aliluia!
Acest Condac se zice de trei ori. Apoi se zice Icosul 1: Îngerii şi arhanghelii şi soborul cuvioşilor athoniţi... şi Condacul 1: Apărătoare Doamnă, pentru biruinţă mulţumiri... Apoi se zice această
Rugăciune:
O, Fecioară preamărită, înfrumuseţarea prodromiţilor şi lauda închinătorilor, tu i-ai spus Sfântului Petru Athonitul că „Muntele Athosului l-am ales, din toate părţile pământului, şi am hotărât să îl afierosesc spre a fi îndestulată locuinţă monahilor şi pustnicilor", şi în acest munte ai voit a aduce icoana ta. O, împăcare a noastră cu Dumnezeu, care ne-ai dăruit noul praznic de minuni izvorâtor al icoanei tale, nimeni n-a pierit din cei ce aveau spre tine nădejdea bunei credinţe. Tu, care împleteşti cununi după vrednicie celor ce te laudă şi dăruieşti cererile tuturor celor ce te cinstesc după cuviinţă, din negura patimilor mântuieşte-ne, curăţind necurăţia noastră. Neadormita noastră păzitoare, care degrabă îi întâmpini pe cei ce te cheamă, dat-ai robilor tăi chipul feţei tale cel preacinstit şi cu totul luminos, pe care îl sărutăm mulţumind şi cu dragoste şi credinţă închinându-i-ne. Arată-ţi milele tale, Născătoare de Dumnezeu, primind cererile de folos ale robilor tăi. Depărtează de la noi norul patimilor şi al ispitelor, izbăveşte-ne de toată vătămarea trupească şi sufletească şi fii mijlocitoare a mântuirii noastre. Ajută-i pe cei ce cu dragoste se închină chipului tău nefăcut de mână omenească, ca să cinstească înfricoşatele minuni, semnele mai presus de fire ale icoanei tale. O, pavăză tare a clerului bisericesc şi sprijin al celor din cinul monahicesc, miluieşte şi mântuieşte cu rugăciunile tale pe ortodocşii arhierei, preoţi şi diaconi, pe toţi monahii şi pe tot poporul dreptcredincios care ţi se închină. Ocroteşte obştea părinţilor prodromiţi şi pe toţi închinătorii care aleargă la icoana ta făcătoare de minuni. Caută spre noi cu milostivirea ta şi cu rugăciunea ta învredniceşte-i pe toţi creştinii să vieţuiască cu Hristos şi în locaşurile cereşti să se desfăteze. Cercetează-ne, Maică iubitoare de fii, pe noi, robii tăi, cu darul tău şi dăruieşte celor neputincioşi tămăduire şi sănătate desăvârşită, linişte celor înviforaţi şi mântuire tuturor, în vecii vecilor. Amin.
Şi se face otpustul.
|